środa, 15 maja 2013

Warkocz kłos




Hej! Dzisiaj chciałabym się z Wami podzielić małym filmikiem instruktażowym, jak zapleść kłosa. Z doświadczenia wiem, że nie dla każdego jest to "bułka z masłem", więc może komuś ułatwię tym tutorialem opanowanie tej techniki.

Warkocz nazywany kłosem, rybim ogonkiem (fishtail braid) jest to splot z dwóch pasm przekładanych przez siebie na zmianę. Gdy w ogóle nie mamy pojęcia jak i gdzie ręce włożyć z tym upięciem, jeśli macie siostrę z niezbyt krótkimi włosami, lub nawet mamę poproście je, aby użyczyły Wam swoich włosów do praktyk. Na kimś jest wygodniej ćwiczyć, ale to nie znaczy że nie możecie próbować na swoich włosach (ja zaczynałam własnie na własnych) :D

Praktyka czyni mistrza! :)
źródło A o takim to ja na razie mogę pomarzyć :D 
                                             

                                          No to zaczynamy! Na początek zdjęcia z każdej fazy zaplatania.



(1)Dzielimy włosy na 2 równej grubości pasma.
(2)Następnie bierzemy mniejsze pasmo z prawej strony ( od zewnątrz) i przekładamy ja na stronę pasma z prawej strony.
(3) Trzymając przełożone pasemko z lewej strony, bierzemy z brzegu pasmo z prawej strony i przekładamy na lewo.
(4) Następnie trzymając przełożone pasmo z prawej strony z pasmem lewym, bierzemy pasemko z lewej strony i przekładamy na prawo :D i cały czas lewo prawo lewo prawo aż nam włosów zabraknie :D najgorzej jest zacząć. Na filmiku będzie lepiej widać.

A oto i on :D




i malutki bonusik ;-)

Co sądzicie o takich filmikach? Pomocne są? :) 
Dajcie mi znać czy coś Wam się przydało.

Miłego wieczoru życzę! :)
Aleksandra


2 komentarze :

  1. Fajne ale nie wyszedł Ci prawdziwy kłos :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dlaczego nie prawdziwy? :D Chodzi o za grube pasemka, czy może dlatego że nie były zbierane spod pasm?

      Usuń