środa, 1 maja 2013

Jantar - efekty.

Cześć dziewczyny!  Mam ogromną przyjemność podzielić się z Wami efektami stosowania odżywki Jantar. Jestem baaaardzo zadowolona z jej działania. Dokładniejszych informacji na jej temat możecie przeczytać TUTAJ 

Odżywkę zaczęłam wcierać w skalp codziennie przez 3 tygodnie. Teraz mam 7-dniową przerwę, i jak na 21 dni stosowania to efekt jest niesamowity.


 A oto efekty: BABY HAIR!
(zdjęcia polecam powiększyć, będzie lepiej widać. Wystarczy na nie kliknąć)


Stan moich włosków 7 kwietnia 2013.
- małe, cienkie, ledwo widoczne bejbi hair :<






30 kwietnia 2013r.




Nie mogłam się powstrzymać i zrobiłam im sesję zdjęciową :D
Po 3 tygodniach zużyłam pól buteleczki.
Włoski widocznie urosły, jest ich więcej i są wyraźnie grubsze. Również włosy na całej długości szybciej rosną.
Bardzo mnie to cieszy, a jeszcze bardziej świadomość, że kiedyś bejbi hair staną się bujną czupryną! :)) 
Jantar na zawsze zagości w moich kosmetykach do pielęgnacji włosów! Z czystym sumieniem polecam go każdej z Was!

A jak u Was sprawdza się Jantar? Próbowałyście już? :-)


Trzymajcie się cieplutko w tę pochmurną majówkę :-(
Aleksandra

8 komentarzy :

  1. Witaj Imienniczko!:P
    Ja 3 dni temu rozpoczelam kuracje z Jantarem. Jak na razie zauwazylam tylko wzmożone wypadanie wlosow,ale mam nadzieje i mocno wierze w to ze mi pomoże.
    Napisz coś więcej o tym jk to u Ciebie było. Wcierasz ja w skore glowy? Jak dużo za jednym razem powinnam tego uzyc? Bo mnie się wydaje ze wydajność kiepska..;/ może za dużo nakładam.
    Pozdrawiam i proszę o odpowiedz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :) Wzmożone wypadanie włosów może być spowodowane np. robieniem miejsca na nowe włoski :)) Włos zazwyczaj "żyje" od 2 do 6 lat. Dziennie średnio wypada każdemu ok 100 włosów. Być może też zbyt energicznie wcierasz odżywkę we włosy i niestety troszkę ich wypada. Nie martw się, ja też kilka tracę przy nakładaniu, ale myślę że to taka pora roku, wiosna - trzeba zrzucić futerko, haha.
      Więc: odżywkę wcieram w skórę głowy, najwygodniej nakłada mi się ją robiąc przedziałki z odstępem 2-5cm i wtedy wcieram ją wzdłuż przedziałku. Włosy wtedy najmniej się plączą. Zanim ją nałożę na włosy to troszkę wylewam do szklanej miseczki, tak na oko to ilość 2 łyżek stołowych i to mi starcza na całą głowę, najlepiej moczyć w jantarze opuszki palców i wcierać, wtedy nie nakładamy zbyt dużo produktu. Za jednym zarazem powinnaś użyć tyle produktu aż poczujesz, że nałożyłaś na całą skórę głowy :) Trzymaj się cieplutko :) I daj znać jak idzie kuracja :)

      Usuń
    2. Dziekuje Ci bardzo za odpowiedz!
      Na pewno dam znac!:)
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. Oleńko, pozwolisz,ze jeszcze zapytam co jeszcze oprócz Jantaru polecilabys na przyspieszenie wzrostu wlosow? Bo ja kilka tygodni temu z wlosow do piersi obcięłam na krótko a'la Marylin Monroe, a ponieważ może włosy z wraz z obcięciem zaczęły się krecic to efektem sa naprawdę króciutka fryzura..
    Wiekszosc mowi ze wyglądam dużo lepiej ale ja wolalabym wrócic jakoś do tamtej długości.
    Co możesz polecić?
    Pozdrawiam i proszę o odpowiedz
    -Ola

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam że picie pokrzywy, drożdzy lub siemienia lnianego przyspiesza porost. Także stosowanie ampułek radical. Ale niestety z tego wszystkiego stosowałam tylko siemie lniane :D Odpowiednia dieta, bogata w witaminy (owoce/warzywa) także w naturalny sposób przyspiesza porost włosów. I jeśli włosy masz bardzo zniszczone (rozdwojone końcówki) to warto je podcinać co miesiąc, bo jeśli będą nam takie rosły to efekt będzie mizerny, bo co nam wyrośnie to się wykruszy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuje Ci bardzo!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi też strasznie po Jantarze leciały włoski, jak tu:
    http://urodaflesz.blogspot.com/2013/07/jantar-nie-dla-mnie.html
    I pożegnałam się z tym preparatem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Czy zauwazylas, ze wyrosly Ci wlosy w miejscu gdzie ich wczesniej nie bylo? Przy linii wlosow? Linia wlosow sie zagescila=czolo sie obnizylo?

    OdpowiedzUsuń