niedziela, 19 maja 2013

TAG od Hairroutine

Cześć dziewczyny! Nareszcie maraton maturalny zakończony, teraz tylko czekać na wyniki. Uf...
Maj jak ja na razie pogodą dopisuje, aż wczoraj się spaliłam na skwarka. :D To słońce jest bardzo przebiegłe! Niby za chmurkami, a po 3 godzinach skwierczysz :(
Muszę przyznać się bez bicia, że ostatnio zaniedbywałam moje włosy, nie wcierałam jantara, nie nakładałam żadnej maski ani oleju :( zła ja... Ale jakoś czasu nie mogłam znaleźć. 

Autorka bloga hairoutine.blogspot.com zaprosiła mnie do zabawy, polegającej na odpowiedzeniu na 11 pytań, wymyśleniu 11 nowych i otagowaniu kolejnych 11 bloggów. No to zaczynajmy! :)


                                                 1.  Twój naturalny kolor włosów to...?

Bliżej nieokreślony (?) Coś takiego 


                                                      
                                                          2. Włosy kręcone czy proste?

                        Lekko kręcone/falowane przy spodniej warstwie, z wierzchu proste.

                                                     3. Wymarzone miejsce na wakacje?

Ciepłe kraje, może Włochy?
                                                
                                                          4. Jestem uzależniona od...

Słodyczy! 
                  
                                                             5. Chciałabym spotkać....
Depeche Mode


                                                                 6. Piosenka na dziś?

Nightwish  - I want my tears back

                                                                  7. Ulubione danie?


Chińszczyzna :)

                                                           8. Uprawiasz jakiś sport?


Kiedyś trenowałam siatkówkę i skok wzwyż, aktualnie nic. Rekreacyjnie jakiś rowerek, rolki.

                                                       9. Wymarzony kierunek studiów?


Medycyna

                                                  10. Wygrywasz w Lotto, co kupujesz?


Piękny dom jednorodzinny z dużym ogrodem

                                                11. Co zmieniłabyś w swoich włosach?


Długość, niech będą dłuższe :)


Mój zestaw pytań:
                                                         
                                                 1. Ulubiona pora roku?
                                                 2. Kosmetyk bez którego nie możesz żyć?
                                                 3. Bez czego byś się nie obeszła, telefonu czy komputera?
                                                 4. Ulubiony typ obuwia?
                                                 5. Co najbardziej lubisz robić ze swoimi włosami?
                                                 6. Czy podoba Ci się ombre na włosach?
                                                 7. Wymarzona długość włosów?
                                                 8. Co lubisz robić w wolnym czasie?
                                                 9. Kim chciałaś zostać w przyszłość jako mała dziewczynka?
                                                 10. Czy lubisz robić sobie dzień SPA, i jak on wygląda?
                                                 11. Gdzie wolałabyś mieszkać? W dużym, małym mieście a może na wsi?


Do zabawy taguję: 
Miłego popołudnia :)
Aleksandra

1 komentarz :

  1. chińszczyzna to też moje ulubione:) dziękuję za oTAGowanie :))

    OdpowiedzUsuń