czwartek, 31 października 2013

Calcium Panthotenicum vs Humavit Z

Dobry wieczór Kochane ;)
Pewnie nie jedna z Was brała przeróżne tabletki na porost włosów, ładniejsze paznokcie i skórę, nie?
Skąd ja to znam! Sama już mam niektóre próby za sobą. Zaczęło się od skrzypovity po której miałam wysyp niemiłych niespodzianek na twarzy ;-(  więc zrezygnowałam... do czasu. ;-)



Poczytałam sobie trochę na wizażu o takich specyfikach, które będą czynić cuda.
Znalazłam Calcium Panthothenicum a po polsku pantotenian wapnia ;-)
Zachwycona opiniami dziewczyn o szybszym poroście włosów poszłam do apteki i zakupiłam owe tabletki za ok 8,50zł.

Zawiera 2 blistry, które łącznie dają 50 tabletek. Całkiem spoko ilość ustosunkowuje się do ceny.

Co ze składem?
100 mg pantotenianu wapnia. Zaweira laktozę jednowodną, talk, skrobie ziemniaczaną, magnezu stearynian.

A w jakim celu je łykać? 
Kwas pantotenowy bierze udział w procesach wzrostowych organizmu, wpływa na regenerację skóry, wzrost włosów i paznokci.
Kwas pantotenowy w komórkach organizmu ludzkiego występuje głównie w koenzymie A, związku niezbędnym w wielu procesach metabolicznych, zwłaszcza w przemianie węglowodanów, tłuszczów i białek.

Co zaobserwowałam u siebie po systematycznym i prawidłowym zażywaniu tabletek?
Szczerze? To nie za dużo. Delikatnie poprawił się stan paznokci ale na włosach nie zauważyłam jakiegoś szybszego porostu. Żadnych skutków ubocznych nie było więc tu plus.

Czas na przeciwnika CP. HUMAVIT Z ze skrzypem i pokrzywą.

Co to w ogóle ten humavit jest? A no, są to drożdze piwne które zrobiły duży szum w blogosferze swoim działaniem na porost włosów.
Kupiłam je w aptece za 15 zł, opakowanie zawiera 250 tabletek. Dziennie należy łykać 4 tabletki, po dwie w jednej dawce. Ważne aby robić to w trakcie posiłku lub po, wtedy uniknie się nieprzyjemnych dolegliwości na które dużo dziewczyn się skarżyło.

Biorę go już dobry miesiąc i powiem Wam dziewczyny, jest szał ciał -dosłownie :D
Paznokcie tak szybko rosną, że nie nadążam ich piłować! Włosy dostały takiego "kopa" że dosłownie rosną jak na drożdzach hahaha :D
Nie ma skutków ubocznych, nie ma wyprysków, włosy na rękach nie rosną ani nie ciemnieją, nie mam problemów żołądkowych.



Jutro zaktualizuję post o zdjęcia, ponieważ dziś jest już za ciemno. Ale na oko włosy w ciągu miesiąca urosły mi ok. 3 cm - rekordowy przyrost! ;-)

A dziś na  nocny halloweenowy maraton horrorów do kina z T. :-)
Co sądzicie o coraz intensywniejszym przechwytywaniu tego obyczaju przez Polskę? :->

Trzymajcie się,
Aleksandra 


11 komentarzy :

  1. Mi też przybyło 3 cm włosów w tym miesiącu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja z całego serca polecam Revalid :) Cena za całe opakowanie jest dość spora, ale można kupić na listki, za ok 6 zł za 10 tabletek. :)
    Buziak! I do zobaczenia w akademiku :* :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam zamiar stosować CP, a Humavit chce sobie dopiero kupić, ciekawe co u mnie spisze się lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Stosowałam Skrzyp i Pokrzywę i właściwie spowodowały u mnie wysyp krost na twarzy ;<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem, przestraszyłam się że będzie gorzej i odstawiłam Humavit. Nie widze poprawy na twarzy, krostki długo znikają.. A jak to było u Ciebie? i jak sobie z tym poradziłaś? masz jakies rady dla mnie?:D

      Usuń
  5. MI przybyły włosy ale na rękach ! dlatego szybko po miesiącu przestałam brać, ogólnie bardzo nie lubię łykać tabletek jakichkolwiek więc pozostaje mi WAX terapia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. a co z włosami u Panów? tu częściej pojawiają się problemy. myślałem nad preparatem z nuvialab.pl o nazwie procerin, czy ktoś może go stosował?

    OdpowiedzUsuń
  7. Gdzie zniknełas?

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej właśnie jestem po 3 miesięcznej kuracji z Calcium Panthotenicum, ale sama nw czy te tabletki w ogóle mi coś pomogły. Oprócz tych tabletek bardzo robiłam przy włosach typu wcierki, płukanki i olejowanie. Włosy trochę mi się wzmocniły, są gęstrze ale sama nie wiem czy to zasługa tych tabletek czy innych zabiegów. Może pociłabyś mi jakieś dobre tabletki które spowodują szybszy wzrost włosa? :)
    Pozdrawiam i zapraszam do sb http://bellescosmetiques.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Dla tych co nie chcą tabletek ( ja używałam ale efekt też tylko n nogach i rękach ) polecam serdecznie kosmetyki z serii B.app

    OdpowiedzUsuń