czwartek, 31 października 2013

Małe zakupy.

O jej jak mnie tu dawno nie było! Tegoroczny październik był dla mnie obfity w nowe wydarzenia. Zaczęłam studia, przeprowadziłam się do innego miasta więc nie miałam zbytnio czasu aby pisać. Na szczęście nie przestałam dbać o włosy jak to było w czerwcu gdy brakowało mi wolnej chwili.

Dziś chcę Wam przedstawić drobne zakupy które udało mi się zrobić będąc na miejskim targowisku ;)







1. Wcierka jantar.
2. Farba do włosów z Garniera: Jasny złoty brąz nr 5.3
3. Odżywka silikonowa CHI
4. Kozieradka mielona.









To już chyba będzie czwarte podejście do tej wcierki.
Skusiłam się na nią jeszcze raz, ponieważ zauważyłam wzmożone wypadanie włosów. (mam nadzieję że tym razem zadziała tak jak powinna). To pewnie za sprawą zmiany pogody na bardziej jesienno-zimową.
Również brakuje mi objętości w moich włosach, a Jantar bardzo dobrze wpływał w tej kwestii na nie. Dłużej trzymały objętość i świeżość! ;)

Zobaczymy co z tego wyniknie.















Farbę z garniera kupiłam w celu rutynowego zabiegu, czyli farbowania odrostów :D
Jeszcze dziś mam zamiar podkoloryzować moje odrościki :)















A tu moi drodzy nowość w mojej pielęgnacji włosów. Kozieradka mielona. Czytałam o niej trochę tu i tam i ma bardzo pozytywne opinie w kwestii ograniczania wypadania włosów. Mam zamiar zacząć stosować napar z kozieradki. Ciekawa jestem co z tego wyjdzie i dam Wam znać ;)
Muszę najpierw zdecydować co będę stosować pierwsze, czy ją czy Jantar żeby wiedzieć co lepiej działa albo ewentualnie co mi szkodzi :)











I tutaj też świeżaczek. Silikonowa odżywka CHI. Już tyle razy o niej słyszałam i oglądałam recenzje więc i sama w końcu zainwestowałam 5.20 zł w to małe cudo, które wg producenta ma zabezpieczać, nawilżać i chronić moje włosy a w szczególności końcówki. Takie coś przyda mi się na zimowy sezon.




Być może wieczorem wrzucę nowy post ;-)
Trzymajcie się ciepło bo idą zimne dni! :-(
Aleksandra.

4 komentarze :

  1. gdzie kupiłaś jedwab chi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Bełchatowie na targowisku miejskim ;-) w sklepie kosmetycznym który znajduje się na samym końcu targowiska. Ale myślę że w każdym sklepie który posiada art. fryzjerskie będzie.

      Usuń
  2. Uwielbiam kozieradkę, a do Jantara nie wrócę, tak jak kiedyś był chwalony tak teraz jest krytykowany i nie chcę ryzykować.

    OdpowiedzUsuń