piątek, 3 maja 2013

Olej Alterra


Cześć dziewczyny! Dużo z Was pytało się o ten olej, jak również o to w jaki sposób uzyskałam taki efekt nawilżenia w ciągu jednego miesiąca ( KLIK ) a ja odpowiadałam, że głównie dzięki olejowaniu.
Dziś napiszę wam kilka słów o moim wybawicielu od sianowatych włosów!
Obiekt recenzji: Olej Alterra
 
Tak prezentuje się opakowanie i buteleczka z olejem.
Butelka jest szklana i dosyć ciężka. Plusem jest to że jest pompka, która dozuje nam ilość pobieranego płynu. Gdy szperałam trochę w internecie w poszukiwaniu jakichkolwiek informacji o olejach jako pierwszy olej poznałam właśnie Alterrę i jeszcze niedawno opakowanie nie zawierało pompki i wiele dziewcząt skarżyło się na bardzo nieporęczne dozowanie. Ma się to szczęście czasami :P



Co ciekawe olej firmy Alterra nie jest przeznaczony bezpośrednio do stosowania na włosy, lecz na ciało! Miałam problemy aby go znaleźć, ponieważ szukałam go na początku w dziale kosmetyków do włosów, a on stał sobie na półeczce z balsamami do ciała. :P

Produkty firmy Alterra znajdziecie tylko w sieci ROSSMAN.

No to rozłóżmy go na czynniki pierwsze ;-)

SKŁAD:

Na buteleczce wypisano skład w międzynarodowym języku:

Zea Mays Germ Oil , Prunus Amygdalus Dulcis Oil , Vitis Vinifera Seed Oil , Oenothera Biennis Oil , Parfum, Olea Europaea Fruit Oil , Limonene, Simmondsia Chinensis Seed Oil, Glycine Soja Oil , Citral, Tocopherol, Bisabolol, Citrus Aurantifolia Oil, Helianthus Annuus Seed Oil, Cananga Odorata Flower Oil, Geraniol, Linalool, Citronellol, Benzyl Benzoate, Eugenol, Aloe Barbadensis Leaf Extract.
olej kukurydzianyolej ze słodkich migdałów, olej z pestek winogron, Olej z nasion wiesiołka dwuletniego

Składniki czytane po kolei są uporządkowane w kolejności od największej do najmniejszej ilości w danym kosmetyku. Składniki produktów przed pozycją Parfum występują w największej ilości, po tej pozycji jest ich śladowa ilość.  W tym oleju przed Parfum występują 4 oleje. Nie tak źle, tylko że zachwycona opiniami innych włosomaniaczek wzięłam pierwszy lepszy olej, a ten który ja mam okazał się najuboższym w oleje :P Mam nauczkę, że co nagle to po diable :P 

Olej ze słodkich migdałów: wykazuje pośrednie działanie nawilżające, tworzy na powierzchni włosa warstwę filmu, który chroni włosy przed zbytnim wyparowywaniem wody z powierzchni, zmiękcza i wygładza włosy, działa antystatycznie - zapobiega elektryzowaniu się włosów.

olej z pestek winogron: tworzy na powierzchni włosa film, który chroni przed nadmiernym odparowywaniem wody  (jest to pośrednie działanie nawilżające), przez co zmiękcza i wygładza włosy.

olej z nasion wiesiołka dwuletniego: działa tak jak olej z pestek winogron. 

Podsumowując:


  • Cena: za 100 ml zapłaciłam ok 18 zł (trochę drogo)
  • Dostępność: wyłącznie sklepy Rossman.
  • Wydajność: Jak to oleje, jest wydajny. Używam już miesiąc i nie zużyłam nawet połowy. :-)
  • Opakowanie: szklana butelka nieporęczna, ale nadrabia to obecność dozownika 
  • Zapach: Trochę mnie drażni, jest bardzo intensywny i cytrusy to chyba nie jest moja ulubiona woń.
  • Działanie: widocznie nawilża włosy i nabłyszcza, widać to na zdjęciach jaka jest różnica :))
  • Wypadanie włosów: Nie zauważyłam aby wpływał widocznie na ilość traconych włosów, na pewno kilka wypada przy nakładaniu, ale mieści się to w granicach normy.
  • Stosowanie: Dosyć łatwo się rozprowadza po włosach, nie brudzi ubrań, nie zostawia plam.
  • Ja nakładam go na jakieś 1-2 godziny przed myciem włosów. Ta opcja jest dla mnie najlepsza, nie sprawdziła się natomiast wersja nakładania na całą noc.
  • Spłukiwanie: Łatwo się zmywa szamponami z SLS.

Pamiętajcie dziewczyny, gdy zaczynacie przygodę z olejami do włosów, bądźcie cierpliwe i nie zrażajcie się jeśli nie będzie szybko efektu. Każde włosy są inne i czasem trzeba poszukać tego właściwego produktu, który będzie Wam służył.
Gdybyście miały jeszcze jakieś pytania dotyczące tego oleju, piszcie w komentarzach.

Miłego wieczoru życzę!
Słońce! Wróć do nas...


Aleksandra





3 komentarze :

  1. Połamania długopisów Oluuuuu.
    Rozwalisz tą maturę na łopatki! :D

    /Ania/

    OdpowiedzUsuń
  2. czyli który olejek z alterry byłby najlepszy pod względem większej zawartości olejów?:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja ostatnio znalazłam sklep internetowy BOSCO DESIGN a tam całe mnóstwo olejków Super

    OdpowiedzUsuń