środa, 11 lutego 2015

Delikatne loki.




Każda włosomaniaczka od czasu do czasu lubi zgrzeszyć w stosunku do swoich włosów i potraktować je wysoką temperaturą. Moje włosy są proste, więc lubię czasami zaszaleć i zakręcić swoje włosy. W moim przypadku ulubionymi lokami są te delikatne i kobiece :)
Wielkimi krokami zbliżają się Walentynki, wtedy YT zasypywany jest tutorialami z pięknymi makijażami i fryzurami na randki. Dla mnie jedyną walentynkową fryzurą są LOKI. Chcę Wam dziś pokazać loki w moim wydaniu, które zrobiłam za pomocą lokówki bez klipsa REMINGTON CI 9532 PEARL PRO 32MM - szczegółowy post na temat tej lokówki przewidywany jest na jutrzejszy dzień :)






Moje włosy są mało podatne na kręcenie, ta lokówka daje im rade, ciekawa jestem tylko czy loki będą trwałe i za szybko nie będą się prostować. :) Osobiście jestem zachwycona efektem. Na każdym zdjęciu kolor się różni bo były robione w 3 różnych światłach i bawiłam się filtrami :P Środkowe zdjęcie pokazuje mój prawdziwy kolor :)
A Wy jakie macie sposoby na kręcenie włosów?

6 komentarzy :

  1. Twoje zdjęcia sa naprawdę śliczne, moje włosy też są jako podatne.

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny efekt, jak ze wszystkich "inspiracji włosowych" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Efekt jest świetny. Bardzo mi się podobają takie duże fale :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bosko !! I jak długo trzymały Ci się loki na głowie ?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trudno powiedzieć, byłam nimi tak zachwycona ze nonstop je czesalam co doprowadzilo do tego, ze wlosy po lewej stronie dosc szybko puscily skret hehe. Ale na drugi dzień gdy wstałam jeszcze widziałam na włosach delikatne fale. :-)

      Usuń