piątek, 27 września 2013

Oliwienie włosów - oliwa z oliwek.

Hej!
Wczoraj jak pisałam, nałożyłam na całą noc oliwę z oliwek na włosy.
I wiecie co? Jestem bardzo mile zaskoczona ;-) Włosy napiły się - są bardziej elastyczne i pięknie lśnią.
Zauważyłam, że muszę unikać rutyny przy moich włosach, bo im szkodzi. Gdy długo stosowałam oliwkę Hipp do oliwienia, stały się sztywne i szorstkie - szczególnie na końcówkach.
Myślę, że będę częściej używać różnych olei a nie ciągle tych samych. ;-)

 

Kolor na pierwszym zdjęciu delikatnie przekłamany, za to na drugim zdjęciu widzicie realny kolor moich końcówek. : )

Włosy są umyte metodą OMO.
I. O - odżywka Wella ProSeries z różowymi elementem  i napisami na odwrocie opakowania. ( Nie widzę nigdzie konkretnej nazwy odżywki) - świetnie zmywa oleje.
M - Head&Shoulders z wyciągiem z eukaliptusa
II. O - Odżywka Garnier masło karite i awokado

Wysuszone wyjątkowo suszarką na chłodnym nawiewie i rozczesane TT. ;-)

A Wy jakie stosujecie oleje na włosy? ;->
Aleksandra.

8 komentarzy :

  1. Moje włosy też pokochały oliwę z oliwek! :) Ale moje tak samo jak i Twoje nie lubią rutyny, dlatego muszę się rozejrzeć za innym olejem, może lniany? ;) Masz przepiękne włosy! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie oliwowałam moich włosów, pewnie niedługo tego spróbuję

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawde warto oliwic wlosy. Po systematycznej kuracji efeky sa na prawde zadowalajace, ale najpierw trzeba znalezc taki, ktory bedzie pasowal naszym wlosom. :-)

      Usuń
  3. Nigdy nie olejowałam włosów oliwą z oliwek, muszę więc to naprawić ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje włosy nie polubiły się z oliwą, myślę nad olejem z pestek winogron. Jak myślisz, polubią się? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na to nie mogę Ci odpowiedzieć, ale myślę że warto spróbować. Metodą prób i błędów na pewno znajdziesz TEN olej ;))

      Usuń
  5. Zawsze stosowałam olej ale ostatnio znalazłam kosmetyki z serii B.app i tam jest maska do włosów REWELACJA ( kupiłam w internecie bo taniej) Po tej masce włosy wyglądają naprawdę fajnie

    OdpowiedzUsuń