czwartek, 26 września 2013

Wrześniowa inspiracja.

Dobry wieczór ;)
Uraczę Was dzisiaj zdjęciami z pięknymi włosami, które usilnie próbuję wyhodować.
Długość włosów na tych zdjęciach jest moją wymarzoną. Również jak zauważycie lubuję się w pięknych falach/lokach, które według mnie każdej kobiecie dodają delikatności i kobiecości ;-)

Miłego oglądania, a ja uciekam nakładać oliwę z oliwek na włosy, bo ostatnio coś zrobiły się marudne po ciągłym stosowaniu HiPPa. Mam nadzieję, że jutro rano w lustrze ujrzę ładne gładkie i lśniące włosie ;-)

       


           
      

A Wy o jakich włosach marzycie? :->
Całusy,
Aleksandra.

3 komentarze :

  1. Dokładnie o takich- grube loki pełne objętości! Ehh, marzenie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Patrząc na miniaturkę i wchodząc na Twój blog, to stwierdzam że Ty właśnie masz takie włosy o których niepotrzebnie marzysz! Spójrz w lusterko... :) Długie loki to ja o takich marzę :D

      Usuń