wtorek, 30 lipca 2013

Jak stylizować fale?

Hej! Tak jak pisałam w ostatnim poście, moje włosy zaczęły się znacznie kręcić(?)/falować(?) a ja jestem w kropce, ponieważ byłam zawsze przeświadczona o tym, że jestem posiadaczką prostych jak drut włosów, nie mam zielonego pojęcia o stylizacji falowanych/kręconych włosów
Dzisiaj przeszukując YT natrafiłam na filmik przmiłej kręconowłosej blondynki, która pokazuje jak po umyciu włosów można wydobyć ich naturalny skręt. 

Spróbujemy? :)


Pani z filmiku, ma prześliczne loki. 
Jestem świadoma tego, że takiego efektu na pewno nie osiągnę ale zawsze można próbować, co nie? :-)

Jutro po południu dam znać co mi z tego wszystkiego wyszło :D
A może wy znacie jakieś dobre triki aby wydobyć skręt z włosa? :)

Trzymajcie się!
Aleksandra.

7 komentarzy :

  1. iść spać z nie związanymi, mokrymi włosami - nawet moje w miare prostenaturalnie, kręcą się jak szalone. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie by było, gdyby dzięki temu się tak mocno nie niszczyły... ;)

      Usuń
  2. matko ile ona nakłada na te włosy po myciu ;o znając moje szczęście miałabym tłuste włosy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fakt, dużo produktów nakłada na włosy, żel i jakiś olej ale nie dziwię jej się, ponieważ kręcone włosy z natury są suche, dlatego "piją" jak szalone wszystko co się na nie nałoży :D

      Usuń
    2. hmm to może spróbuje :D moje są ni proste ni kręcone. takie krzywe :D i napuszone jak rozczesze.. dzięki za link :)

      Usuń
  3. Dobrze się też sprawdza sposób,że po myciu robimy warkocza i związujemy.Na moich włosach sprawdza się idealnie,mam z natury lekko krecone / falowane włosy i gdy rano rozwijam warkocza mam te skręty ładnie wydobyte.Także polecam

    OdpowiedzUsuń