wtorek, 6 stycznia 2015

Green Pharmacy - Balsam do włosów OLEJEK ŁOPIANOWY przeciw wypadaniu włosów

Hej!
Dzisiaj podzielę się z Wami moją opinią na temat tej odżywki.
Jest to balsam marki Elfa, Green Pharmacy z olejkiem łopianowym. Miałam wcześniej z tej serii odżywkę ze skrzypem, która okazała się u mnie totalną klapą, natomiast ta wersja to strzał w 10!

Jego głównym zadaniem jest zapobieganie wypadaniu włosów. I co najlepsze działa!
Żeby się zbytnio nie rozwlekać wypiszę w punktach jej plusy i minusy :)







Przepraszam za kiepską jakość, włosy na drugi
dzień po zastosowaniu tej odżywki
Plusy:
- hamuje wypadanie włosów, kiedyś na szczotce było ich pełno, z wanny po myciu całe kłębki wyciągałam. Teraz to tylko pojedyncze sztuki, a czasem i nic! Coś cudownego.
- włosy dłużej utrzymują świeżość
- genialnie nadaje moim włosom objętości
- nie przetłuszcza włosów (stosuję go na skórę głowy)
- włosy są lśniące i gładkie
- cena ok. 6 zł
- dostępność (Ja kupiłam w Rossmanie)
-wygodna butelka, chwytna i przezroczysta, co ułatwia kontrolowanie produktu
-rzadka konsystencja, która o dziwo mi odpowiada, ponieważ łatwo zaaplikować kosmetyk na skórę głowy
- fajnie się komponuje z żelem lnianym



Minusy:
- zapach, łopian to jednak nie jest moja perfuma. Jest dość intensywny, ale nie utrzymuje się długo na włosach. Można go wytrzymać dla efektów, które ten balsam daje :)


Po pierwszym zastosowaniu trochę się zniechęciłam, bo włosy były sztywne i szorstkie, ale gdy wyschły...
Nie mogłam się oprzeć ciągłego ich macania hahaha :D
Warto go wypróbować, a pełna aktualizacja włosów już jutro!

2 komentarze :

  1. Hej po jakim czasie wlosy przestaly wypadac przy stosowaniu Balsamu?:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po około 3 zastosowniu balsamu zauwazylam zmniejszone wypadanie wlosow :-)

    OdpowiedzUsuń