sobota, 3 sierpnia 2013

Projekt denko II - wcierka Jantar.

Wcierka Jantar? - Tak! Ale nie dla mnie... Właśnie skończyłam drugie opakowanie Jantaru. 
Popularnej cudownej wcierki do włosów, która miała powodować szybszy porost włosów i wyrastanie nowych baby hair.

źródło






Niestety, zauważyłam wzmożone wypadanie włosów podczas stosowania Jantaru. Na początku myślałam, że to tylko przypadek, że akurat gdy zaczęłam ją używać - moim włosom zachciało się wypadać. Zrobiłam dość długą przerwę, bo cały miesiąc i znów zaczęłam ją aplikować na skalp. Z takim samym efektem. Włosy przy myciu i nie tylko, wypadają "garściami"....










No to rozłóżmy jego wady i zalety  w działaniu na czynniki pierwsze:

Plusy:
+ przedłuża świeżość włosów
+ dodaje objętości u nasady
+ po czasie pojawiają się baby hair

Minusy:
- powoduje wypadanie włosów

Minus jest tylko jeden, ale niestety tak poważny, że raczej już nie będę jej stosować. Być może jestem uczulona lub uwrażliwiona na któryś ze składników, ale do tego ciężko by mi było dotrzeć.

Następną wcierkę, którą mam zamiar przetestować to Woda Brzozowa z Isany. Miałyście z nią doczynienia? Jak się u Was sprawdza? Powoduje wypadanie włosów? Mam nadzieję, że nie ;-)

Miłego dnia życzę,
Aleksandra.


5 komentarzy :

  1. Jantar u mnie spowodował powstanie łupieżu. Także również zraziłam się do niego.

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym wypróbować starą wersję, ale cóż... :( ta nowa wersja spowodowała u mnie to samo, włosy sypały się niemiłosiernie i na dodatek przerzedziły :( Jantar nie jest chyba dla mnie...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja ciągle poszukuję swojej pierwszej butelki, niestety stacjonarnie bardzo trudno go dostać.. To jest chyba pierwsza jej recenzja, którą czytam, w której zarzuca się tej wcierce wzmożenie wypadania.. :c
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tutaj jest pierwsza moja recenzja na temat tej wcierki http://alekssan.blogspot.com/2013/04/wcierka-jantar.html , no ale myślę że po dłuższym stosowaniu ta nowsza jest bardziej wiarygodna. P:amiętaj, że każde włosy są inne, więc możliwe że na Twoje włosy będzie tą idealną ;-) Powodzenia w szukaniu ;)

      Usuń
  4. U mnie też się nie sprawdził. Właściwie to nic nie robił, przynajmniej nie narobił szkód :/

    OdpowiedzUsuń