piątek, 9 sierpnia 2013

Farbowanie odrostów.

Hej. Wczoraj pierwszy raz farbowałam moje odrosty. Na pierwszy rzut oka, nie było ich widać, ale niestety mój naturalny kolor włosów jest dość "mysi" i co najdziwniejsze mam trochę siwych włosków... W wieku 19 lat! :(

Wcześniej moje włosy zostały zafarbowane na kolor Jasny Złoty Brąz z Garnier'a, ale trzeba wziąć pod uwagę fakt, że farba nie została położona na włosy nieskalanymi farbą :D Dlatego mam nadzieję, że kolor jeszcze trochę się wypłucze i będzie trochę naturalniejszy. ;-) Z efektu jestem bardzo zadowolona i mam zamiar trwać w tym kolorze. :)


PRZED
PO

Farba to Jasny Złoty Brąz 5.3 Garnier.
W zależności od światła kolor wydaje się być raz jaśniejszy raz ciemniejszy :P Zobaczymy jak będzie wyglądał po kilku myciach :) 

2 komentarze :

  1. Też ostatnio postawiłam na Garniera :) Hm.. w zasadzie od farbowania minął już jakiś czas a kolor wypłukał się bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wyszedł ci ten kolor. Mi jednak farby z garniera zawsze wychodzą o trzy tony ciemniejsze niż na obrazkach ;c

    OdpowiedzUsuń