niedziela, 15 lutego 2015

Walentynkowy makijaż.


Wczoraj był 14 luty, a więc Walentynki. Jak wspomniałam w jednym z poprzednich postów, gdy zbliżają się walentynki cała blogosfera, vlogosfera i YT zasypywane są tutorialami na temat makijaży, fryzur, stylizacji i innych. Zawsze lubiłam oglądać/czytać instruktaże jak wykonać np. makijaż i w sumie dzięki temu nauczyłam się wykonywać na sobie takie rzeczy. Praktyka czyni mistrza

W związku z tym chciałabym Wam pokazać mój makijaż z dnia Świętego Walentego. Może kiedyś się przełamię i stworzę dla Was tutorial? :) Mam nadzieję, że taka odskocznia od włosomaniactwa Wam się spodoba. :)




Makijaż. 

Postawiłam na delikatny make-up, trochę w stylu Audrey Hepburn. :)

Paznokcie. 
Paznokcie pociągnęłam lakierem z Eveline miniMAX Big Brush nr 945.

Włosy.
Bezklipsową lokówką stworzyłam delikatne fale.

3 komentarze :